To ROBICO losalną różnicę
→Celem kampanii było stworzenie wizerunku marki „Robico” jako producenta naturalnych produktów mlecznych gdzie surowcem wyjściowym do ich produkcji jest pełno wartościowe mleko pozyskiwane w wyniku mikrofiltracji.
Proponowana przez nas koncepcja wykorzystywała element dialogu marki/produktu z odbiorcą przekazu. Główne hasło (selling-line) było elementem rozpoczynającym ten dialog.
- „Mikrofiltrowaliście kiedyś”
- „Zdrowie w butelce, bez recepty”
- „Wszystkiego najzdrowszego”
- „To że nie widać różnicy nie oznacza, że jej nie ma”
- „Wiem co dobre, wiem co zdrowe”
Dialog kończył tekst, który powinien stać się głównym przesłaniem parasolem (headline)) całego portfolio produktowego marki „Robico”.
- „To Robicolosalną różnicę”
Forma słownego komunikatu pokazywała markę „Robico” jako producenta napojów mlecznych, który „stawiając na zdrowie” nie psuje tego co stworzyła natura. Wykorzystanie nowoczesnych technologii (proces mikrofiltracji) połączone z tradycyjnymi metodami produkcji (metoda termostatowa, obecnie rzadko stosowana) pozwala zadbać o to aby wszystkie produkty oznaczone logiem „Robico” były jak najbliżej natury,
robiąc tym samym kolosalną różnicę w stosunku do produktów konkurencyjnych.
Głównym nośnikiem w komunikacji z konsumentem był outdoor (bilboardy, citylighty). Ponad to promocja w miejscach sprzedaży plakaty, bannery, wolnostojące rolapy. Dodatkowym wzmocnienie powinny być działania eventowe niekonwencjonalne degustacje. Młodzi ludzie ubrani w koszulki z napisem „Ja stawiam – Na zdrowie” i logiem „Robico”, rozdający „Zimny kefir” (małe buteleczki)
Referencje
„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”