Tuptuś
→Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
„Kubuś”, „Jupik Team”, zajączek „Grapcio”, to postacie stworzone specjalnie na potrzeby marek. Najbardziej rozpoznawalnym Brand Hero jest dziś miś Kubuś, który zbudował wizerunek i świadomość marki stając się jej nieodłącznym elementem mnemotechnicznym. Szukając postaci (Brand Hero) dla nowego produktu, zależało nam aby, jej popularne określenie stało się automatycznie nazwą nowej linii napojów niegazowanych bez konserwantów, z dodatkiem naturalnego soku owocowego (20%).
Wybór padł na żółwia. Postawić na postać licencjonowaną (Franklin, Michelangelo, Leonardo, Raphael, Donatello) …czy raczej coś własnego? Przedstawione postacie to bohaterowie popularnych kreskówek. Zakup licencji w okresie ich największej popularności wiąże się z wysokimi kosztami. Takie rozwiązanie w pierwszej fazie życia produktu to ważny czynnik wolicjonalny, zapewniający wysoką sprzedaż. W dłuższym okresie czasu może stanowić istotne zagrożenie, co w efekcie końcowym będzie skutkować spadkiem popularności danego produktu.
W następnej kolejności musieliśmy przygotować propozycję nazwy dla naszego bohatera, której brzmienie uzasadniało by wybór proponowanej postaci (żółw) będącej jednocześnie dodatkowym jej wzmocnieniem.Tuptuś, to potoczne określenie żółwia. Sympatyczna, ciepło brzmiąca nazwa wywołująca pozytywne emocje. Identyfikująca zarówno chłopców jak i dziewczynki. Żółwik to nie tylko sympatyczny gad, ale również nazwa popularnego wśród młodzieży gestu (zaciśnięta pięść) – symbol wyrażający radość, sukces, jak również powszechnie wykorzystywany powitalny gest. Popularny trzy wyrazowy zwrot, którego każdorazowe wypowiedzenie to darmowa reklama dla produktu. Zaproponowana postać (Brand Hero produktu), nazwa oraz jej znaczenie w „nowomowie młodzieżowej” to elementy pozwalające na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nigdy nie kupuj nazwy, z którą nie wiążą się możliwości jej marketingowej komunikacji. No to żółwik!
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy. Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach. Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”