Libella Wezyr

Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.

Libella Wezyr

 

Przed przestąpieniem do prac projektowych opakowań (etykiet) dla nowej linii produktów do prania marki Wezyr należało dokonać liftingu, delikatnej modyfikacji istniejącego znaku graficznego (logo) marki.

Wprowadzone zmiany typograficzne (liternictwo) jak i kolorystyczne (czerwony, biały, srebrny) pozwoliły zachować dotychczasową rozpoznawalność znaku zwiększając jednocześnie jego przejrzystość i czytelność.

Kolejnym etapem było znalezienie motywu, elementu graficznego, który informował by o charakterze i przeznaczeniu produktów nowej linii środków piorących. Głównym motywem etykiety jest wizualizacja zachodzących procesów podczas prania.

Przenikające się eliptyczne linie oraz wirujące kule (pęcherzyki tlenu i piany) to graficzna interpretacja reakcji zachodzących podczas uwalniania substancji aktywnych.

Tło etykiety stanowi tkanina, która jednoznacznie komunikuje przeznaczenie produktów (do prania tkanin) zarówno w przypadku żeli, balsamów jak i płynów.

Tkanina oraz wizualizacja procesu prania to elementy wspólne dla wszystkie sześciu produktów wchodzących w skład nowej linii środków piorących marki Wezyr.

Ze względu na trzy kategorie produktowe należało przewidzieć sposób na odróżnienie miedzy sobą; żeli, balsamów i płynów.

Zastosowane rozwiązania sprawiają, że wszystkie produkty linii (8 SKU) tworzy „półkę produktową”, absorbując w ten sposób uwagę odbiorcy.

 

 

Libella Wezyr

Libella Wezyr

Libella Wezyr

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Ciasteczka Owsiane
Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym Sante - naszym zadaniem było zaprojektowanie całej lini produktów.
Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -