Libella Wezyr
→Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.
Przed przestąpieniem do prac projektowych opakowań (etykiet) dla nowej linii produktów do prania marki Wezyr należało dokonać liftingu, delikatnej modyfikacji istniejącego znaku graficznego (logo) marki.
Wprowadzone zmiany typograficzne (liternictwo) jak i kolorystyczne (czerwony, biały, srebrny) pozwoliły zachować dotychczasową rozpoznawalność znaku zwiększając jednocześnie jego przejrzystość i czytelność.
Kolejnym etapem było znalezienie motywu, elementu graficznego, który informował by o charakterze i przeznaczeniu produktów nowej linii środków piorących. Głównym motywem etykiety jest wizualizacja zachodzących procesów podczas prania.
Przenikające się eliptyczne linie oraz wirujące kule (pęcherzyki tlenu i piany) to graficzna interpretacja reakcji zachodzących podczas uwalniania substancji aktywnych.
Tło etykiety stanowi tkanina, która jednoznacznie komunikuje przeznaczenie produktów (do prania tkanin) zarówno w przypadku żeli, balsamów jak i płynów.
Tkanina oraz wizualizacja procesu prania to elementy wspólne dla wszystkie sześciu produktów wchodzących w skład nowej linii środków piorących marki Wezyr.
Ze względu na trzy kategorie produktowe należało przewidzieć sposób na odróżnienie miedzy sobą; żeli, balsamów i płynów.
Zastosowane rozwiązania sprawiają, że wszystkie produkty linii (8 SKU) tworzy „półkę produktową”, absorbując w ten sposób uwagę odbiorcy.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy. Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach. Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”