Yeti Gruppo
Na przestrzeni ponad dwudziestu lat istnienia marka Yeti Gruppo wyspecjalizowała się w sprzedaży eleganckich, wysokogatunkowych płytek ceramicznych
Nawet najpiękniejszy sklep internetowy może okazać się tylko ładnym obrazkiem pozbawionym funkcjonalności i przede wszystkim… klientów! Pamiętajmy, że wszystko co robimy, robimy z myślą o użytkowniku. To on musi czuć się bezpiecznie na naszej stronie, mieć do nas zaufanie, umieć się poruszać i szybko odnajdywać informacje. Ale zanim dotrze do naszego internetowego sklepu ma przecież dziesiątki innych sklepów po drodze. Co zatem zrobić, aby sprawić, że klient nie tylko do nas trafi, ale także zdecyduje się coś u nas kupić?
Nie ma niestety złotego środka, który odpowiedziałby na to pytanie. Wiele czynników ma wpływ na to, że jeden sklep jest bardziej skuteczny od drugiego. Są jednak podstawowe zasady, które powinniśmy spełniać, aby mieć pewność, że nasz sklep nie zostanie odrzucony przez potencjalnego klienta już na samym wstępie.
Brief
Odświeżenie szaty graficznej sklepu oraz poprawa architektury informacji. Wprowadzenie zakładek, które pomogą użytkownikowi w odpowiednim doborze towaru oraz optymalizacja pod kątem SEO.
Rozwiązanie
Postanowiliśmy pozostać przy wybranym przez klienta silniku i na jego podstawie zbudować nową szatę graficzną. Produkty oraz zdjęcia zostały dodatkowo opisane, ustalone zostały także nowe adresy URL.
Efekt
Dzięki odpowiedniej optymalizacji oraz wyczyszczeniu szaty graficznej ze zbędnych elementów otrzymaliśmy odświeżoną i nowoczesną wersję sklepu, do którego z dnia na dzień trafia coraz więcej klientów.
Sprawdź nasze inne realizacje
E-Commerce
Referencje
„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”