Door E-book

DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jak w przypadku każdej innej kreacji, landing page to nie tylko atrakcyjna szata graficzna. Warto zadbać o odpowiednie copy, dobrze dobrane teksty, zrozumiałe instrukcje i chwytliwe nagłówki sprawią, że użytkownik poświęci dużo więcej czasu na eksplorację naszej strony.

 

Zbierając dane użytkowników z formularza, powinniśmy zapewnić ich, że przekazane nam informacje będą bezpieczne. Ważne jest także, aby zaznaczyć w jakim celu zostaną użyte – ten niewymagający dużego wysiłku zabieg pozwoli na zwiększenie zaufania wobec marki.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -