Door E-book

DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Jak w przypadku każdej innej kreacji, landing page to nie tylko atrakcyjna szata graficzna. Warto zadbać o odpowiednie copy, dobrze dobrane teksty, zrozumiałe instrukcje i chwytliwe nagłówki sprawią, że użytkownik poświęci dużo więcej czasu na eksplorację naszej strony.

 

Zbierając dane użytkowników z formularza, powinniśmy zapewnić ich, że przekazane nam informacje będą bezpieczne. Ważne jest także, aby zaznaczyć w jakim celu zostaną użyte – ten niewymagający dużego wysiłku zabieg pozwoli na zwiększenie zaufania wobec marki.

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Landing Page


Bibby
Ponad dwustuletnie doświadczenie oraz najwyższe standardy zarządzania pozwoliły Bibby Line Group uplasować się w ścisłej czołówce w każdym z obszarów jej działalności.
Door E-book
DOOR, od początku działalności w Polsce, czyli od 1992 r., przestrzega kilku fundamentalnych zasad, dzięki którym nasza kadra trenerska spełnia najwyższe wymagania i jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu, niezależnie od specyfiki branży.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -