Black Stork Premium Vodka

Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.

Black Stork Premium Vodka

Produkt z segmentu Premium, kierowany wyłącznie na rynek europejski.

Pokazać wysoką jakość produktu, to cel, który kierownicy marek (marketerzy) stawiają na pierwszym miejscu. Jakość produktu oraz ich prestiżowy charakter najlepiej wyrażają opakowania produktów alkoholowych i perfumeryjnych. To ulubiona kategoria większości designer’ów, w przypadku których odejście od standardów i stereotypów staje się koniecznością. Duża dowolność kształtówi rodzaj surowca z którego wyprodukowane zostało opakowanie (z reguły szkło) są pierwszymi ambasadorami tej cechy. To jeden z elementów stanowiących mocne uzasadnienie wyższej ceny danego produktu.

Wódka, jako kategoria produktowa, jest jedną z niewielu, gdzie opakowanie produktu składa się z dwóch elementów: szklana butelka („opakowanie twarde”), która bezpośrednio chroni produkt i „opakowanie miękkie”, najczęściej kartonowe, choć pojawiają się również inne rozwiązania (metalowe tuby, drewno, tkanina itp).

Bocian to symbol szczęścia i obfitości. Jego unikatowa, czarna odmiana posłużyła za nazwę dla nowej wódki. Nazwa w tym przypadku miała decydujący wpływ na ostateczny wygląd opakowania. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnej etykiety na rzecz bezpośredniego nadruku na szkle, co dodatkowo nadało produktowi wyjątkowego prestiżu. Ikona bociana, satynowana butelka, czarno-biało-czerwona kolorystyka oraz zastosowana typografia pozwoliły na właściwe wyeksponowanie nazwy oraz podkreślenie wysokiej jakości produktu.

 

Black Stork Premium Vodka

Black Stork Premium Vodka

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -