Chipsy Loursen

Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

! prev-oursen-komplet - Kopia Aspirujący wygląd powinien być zachętę do sięgnięcia po produkt na próbę tworząc w przyszłości nawyk i powtarzalność zakupową. Nowa marka zarówno swoją nazwą oraz bogatą ofertą produktową powinna absorbować uwagę konsumentów, informując zagorzałych „snackowiczów”, że na rynku pojawiła się nowa…

Wygląd wszystkich opakowań, pomimo znajomych elementów charakterystycznych dla poszczególnych kategorii, powinien wyróżniać markę zachęcając do zapoznania się z jej produktami. Jak z każdą nową znajomości, liczy się pierwsze wrażenie. To ono decyduje, czy nowa znajomość przetrwa próbę czasu, a w przypadku produktów spożywczych przełoży się na intensyfikację sprzedaży. W założeniu markę miały tworzyć cztery grupy produktów.
Chipsy, extrudery (popularne prażynki), stiksy (długie paluchy), popcorn (do samodzielnego przygotowania) – to seria chrupiących przekąsek. W przypadku chipsów produkt miał być alternatywą dla „Lays” i „Crunchips”.

Wszystkie opakowania (niezależnie od rodzaju produktu) tworzą spójną linię, co umożliwia marce budowanie półki produktowej. Zakładając, że chipsy i crackery (prażynki) będą często występowały obok siebie, istotnym było, aby opakowania swoim wizerunkiem uzupełniały się wzajemnie zwiększając tym samym powierzchnię ekspozycyjną. To standardowy zabieg, który ułatwia konsumentowi odnalezienie nowej marki na sklepowej półce. Duże i czytelne nazwy produktów powinny od razu absorbować uwagę, a uporządkowana kompozycja opakowań podkreślać jakość produktów stanowiąc alternatywę w stosunku do opakowań marek istniejących już na konsumenckim rynku.

! prev-oursen-komplet

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Orzeszki Crispe
Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.
Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -