Chipsy Loursen

Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

! prev-oursen-komplet - Kopia Aspirujący wygląd powinien być zachętę do sięgnięcia po produkt na próbę tworząc w przyszłości nawyk i powtarzalność zakupową. Nowa marka zarówno swoją nazwą oraz bogatą ofertą produktową powinna absorbować uwagę konsumentów, informując zagorzałych „snackowiczów”, że na rynku pojawiła się nowa…

Wygląd wszystkich opakowań, pomimo znajomych elementów charakterystycznych dla poszczególnych kategorii, powinien wyróżniać markę zachęcając do zapoznania się z jej produktami. Jak z każdą nową znajomości, liczy się pierwsze wrażenie. To ono decyduje, czy nowa znajomość przetrwa próbę czasu, a w przypadku produktów spożywczych przełoży się na intensyfikację sprzedaży. W założeniu markę miały tworzyć cztery grupy produktów.
Chipsy, extrudery (popularne prażynki), stiksy (długie paluchy), popcorn (do samodzielnego przygotowania) – to seria chrupiących przekąsek. W przypadku chipsów produkt miał być alternatywą dla „Lays” i „Crunchips”.

Wszystkie opakowania (niezależnie od rodzaju produktu) tworzą spójną linię, co umożliwia marce budowanie półki produktowej. Zakładając, że chipsy i crackery (prażynki) będą często występowały obok siebie, istotnym było, aby opakowania swoim wizerunkiem uzupełniały się wzajemnie zwiększając tym samym powierzchnię ekspozycyjną. To standardowy zabieg, który ułatwia konsumentowi odnalezienie nowej marki na sklepowej półce. Duże i czytelne nazwy produktów powinny od razu absorbować uwagę, a uporządkowana kompozycja opakowań podkreślać jakość produktów stanowiąc alternatywę w stosunku do opakowań marek istniejących już na konsumenckim rynku.

! prev-oursen-komplet

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.
Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -