Orzeszki Crispe

Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.

crispers Teraz konsument ma dodatkową możliwość na odnalezienie produktu, którego szuka.

To jeden z przypadków, gdzie mała świadomość marki uniemożliwia rekomendację produktów za jej pośrednictwem. Każda nowa marka pojawiając się na konsumenckim rynku, (nie zależnie od kategorii produktowej), musi liczyć się z silną konkurencją.

Świadomość marki i jej wizerunek (przy porównywalnej cenie) stanowi dla konsumenta istotne kryterium wyboru. Logo producenta staje się automatycznie ambasadorem każdego produktu niezależnie od kategorii produktowej, którą sygnuje (rozciąganie marki) swoim wizerunkiem. Konsumentom, dla których marka jest rozpoznawalna i przedstawia wymierne wartości, ogólny wygląd opakowania staje się mniej istotny.Inaczej rzecz się ma z produktami marek własnych i mniej znanych. Chcąc skutecznie powalczyć (niezależnie od konkurencyjności cenowej) z produktami „markowymi” powinni zadbać w pierwszej kolejności o wygląd swoich produktów. Chcąc zaistnieć w świadomości konsumentów, ich opakowania muszą absorbować uwagę. W innym razie zostaną niezauważone. To zastosowane środki wyrazu, przejrzystość wszystkich elementów opakowania, ich uporządkowana forma sprawiają, że produkty na tle bezpośredniej konkurencji prezentują wysokiej jakość. Odejście od lawiny wylewających się orzechów i zastąpienie ich kilkoma pojedynczymi (wizualizacja produktu) to ważna informacja dla konsumenta. Może sugerować, że produkt, zanim trafi na sklepową półkę, podlega specjalnej selekcji (większe orzechy, bez uszkodzeń). Duże proste liternictwo sprawia, że informacje tekstowe zachowują czytelność. Nie tylko nazwa, wizualizacja czy też wykorzystana kolorystyka, ale również numer przypisany poszczególnym rodzajom orzeszków pozwala na szybkie odnalezienie tych, w których najbardziej gustuje konsument.

Opakowanie już dawno przestało być elementem wyłącznie chroniącym produkt przed jego uszkodzeniem stając się istotnym narzędziem, ważnym orężem w walce o konsumenta i jego względy. Wszystkim elementy wizualne odbierane za pomocą wzroku powinny przyciągać konsumentów do wielkiej sklepowej półki (tak zresztą jest z każdą znajomością).

linia1linia25555- Kopia

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).
Bakalie
Fajne opakowanie, fajny produkt. Opakowania które znamy, wymyślili amerykanie w XIX w. w okresie, kiedy sklepy tradycyjne zaczęły przekształcać się w sklepy samoobsługowe.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -