Alpini Young

Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.

Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada.

Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy, które wykorzystując nazwę wskazują bezpośredniego adresata produktu stanowiąc jednocześnie element odróżniający od siebie poszczególne linie. Czekolady YOUNG to rodzaj batonika ryżowego z dodatkami smakowymi oblany czekoladą.

Zarówno nazwa jak i konsument do którego produkty linii YOUNG są adresowane wyznaczyły kierunek proponowanych rozwiązań graficznych. Szukaliśmy elementów które byłyby ilustracją cech psychograficznych wskazanej grupy docelowej. Zależało nam aby proponowane rozwiązania miały niekonwencjonalny charakter angażując swym wyglądem uwagę konsumenta. Wygląd opakowań linii YOUNG jest rozwojowy. Takie rozwiązanie sprawia, że każde pojawienie się nowego produktu w linii daje nieograniczone możliwości rozwiązań graficznych wpisujących się w klimat i estetykę proponowanych opakowań.

mleczna malina kokos

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Skarby Ziemi
Produkty nie z tej ziemi. Nie była to kolejna realizacja śniadaniowa typu Crunchy czy Musli. Tym razem mieliśmy do czynienia z naturalnym suplementem diety, dodatkiem do dań i posiłków.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -