Masło Delikatesowe Fini, Kingley

Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.

Untitled-2W przypadku masła konsumenci coraz częściej sięgają po produkty najwyższej jakości. Dostrzegli to producenci takich marek jak: President, Kerrygold, Masło fińskie czy mocno reklamowany Lurpak (masło duńskie). Produkty pochodzące z Holandii, Danii, czy Finlandii zyskują uznanie również wśród polskich konsumentów. W przypadku polskich producentów aspirująca nazwa może stać się mocnym argumentem, aby zaistnieć i powalczyć o konsumentów sięgających coraz częściej po produkty z kategorii Premium.
Adresatami nowego masła są konsumenci o dochodach wyższych niż przeciętne, dla których smak masła, wysoka zawartość tłuszczu mlecznego oraz wygody jego użytkowania (łatwość rozsmarowywania) stanowią gwarancję najwyższej jakości.
Naszym zadaniem było wymyślenie odpowiedniej nazwy oraz pokazanie produktu z wyższej półki cenowej (masło Premium).

Splendi – od słowa splendid wspaniały, znakomity, doskonały. Kingly, w dosłownym tłumaczeniu oznacza królewskie. Lusso w języku włoskim znaczy luksus. Fini pobrzmiewa „fińsko”, jednocześnie w języku francuskim oznacza: pełne, kompletne, doskonałe, co może wskazywać na wysoką zawartość tłuszczu (75%).

Siłą proponowanych nazw jest ich emocjonalny charakter, który przywołuje z naszej świadomości pewne skojarzenia. To jeden z niewielu przypadków, gdzie znajomość języka,
z którego się wywodzi się nazwa, nie jest konieczna. Samo brzmienie pozwala na właściwe zinterpretowanie każdej z nich dodając prestiżu produktom występującym pod ich parasolem.

Nazwa to pierwsza informacją tekstowa, jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca (Łaciate, Wypasione, Frugo, Black, Tiger, itp.) stanowi
element wolicjonalny, który popycha nas w kierunku danego produktu. Jej interpretacja graficzna oraz cały wizerunek produktu (opakowanie) powinny angażować emocje i wyobraźnię budując obraz produktu w umysłach konsumentów.

Untitled-1

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Musli Lo
To jeden z niewielu projektów, gdzie wizualizację produktu ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Nie widzieliśmy potrzeby, aby kolejny produkt z kategorii musli wylewał się z opakowania.
Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Granola
To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -