Masło Delikatesowe Fini, Kingley

Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.

Untitled-2W przypadku masła konsumenci coraz częściej sięgają po produkty najwyższej jakości. Dostrzegli to producenci takich marek jak: President, Kerrygold, Masło fińskie czy mocno reklamowany Lurpak (masło duńskie). Produkty pochodzące z Holandii, Danii, czy Finlandii zyskują uznanie również wśród polskich konsumentów. W przypadku polskich producentów aspirująca nazwa może stać się mocnym argumentem, aby zaistnieć i powalczyć o konsumentów sięgających coraz częściej po produkty z kategorii Premium.
Adresatami nowego masła są konsumenci o dochodach wyższych niż przeciętne, dla których smak masła, wysoka zawartość tłuszczu mlecznego oraz wygody jego użytkowania (łatwość rozsmarowywania) stanowią gwarancję najwyższej jakości.
Naszym zadaniem było wymyślenie odpowiedniej nazwy oraz pokazanie produktu z wyższej półki cenowej (masło Premium).

Splendi – od słowa splendid wspaniały, znakomity, doskonały. Kingly, w dosłownym tłumaczeniu oznacza królewskie. Lusso w języku włoskim znaczy luksus. Fini pobrzmiewa „fińsko”, jednocześnie w języku francuskim oznacza: pełne, kompletne, doskonałe, co może wskazywać na wysoką zawartość tłuszczu (75%).

Siłą proponowanych nazw jest ich emocjonalny charakter, który przywołuje z naszej świadomości pewne skojarzenia. To jeden z niewielu przypadków, gdzie znajomość języka,
z którego się wywodzi się nazwa, nie jest konieczna. Samo brzmienie pozwala na właściwe zinterpretowanie każdej z nich dodając prestiżu produktom występującym pod ich parasolem.

Nazwa to pierwsza informacją tekstowa, jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca (Łaciate, Wypasione, Frugo, Black, Tiger, itp.) stanowi
element wolicjonalny, który popycha nas w kierunku danego produktu. Jej interpretacja graficzna oraz cały wizerunek produktu (opakowanie) powinny angażować emocje i wyobraźnię budując obraz produktu w umysłach konsumentów.

Untitled-1

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Polo Cola
To jedna z niewielu kategorii produktowych, której wygląd i tożsamość określa kolorystyka (czerwono-biała) i nazwa produktu, zwłaszcza drugi jej człon „Cola”.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -