Ciasteczka Owsiane

Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym Sante - naszym zadaniem było zaprojektowanie całej lini produktów.

Sante Ciasteczka Owsiane

Zanim przystąpiliśmy do prac projektowych należało zdefiniować nową kategorię produktową marki: na podstawie cech psychograficznych scharakteryzować jego bezpośredniego odbiorcę, ustalić obowiązkowe elementy (mandatory), które powinny znaleźć się na opakowaniu, określić hierarchię ważności informacji, zaproponować graficzną interpretację wszystkich komunikatów, zaplanować miejsca, na opakowaniach, które pozwolą na właściwą ekspozycję wszystkich informacji identyfikujących poszczególne produkty w linii oraz ustalić jeden element, na którym będzie można budować kreatywną koncepcję wyglądu opakowań nowej kategorii produktowej.

Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym, którą marka Sante zamierza sukcesywnie poszerzać o kolejne linie i produkty. Mieliśmy pełną świadomość, że zaproponowane przez nas rozwiązania graficzne poszczególnych elementów staną się obowiązującymi (wyznaczając DNA kategorii) dla następnych produktów, a zwłaszcza ich opakowań.

I tym razem nie obyło się bez briefu kreatywnego. Nigdy nie rozpoczynamy żadnych prac projektowych bez tego dokumentu. Od niego często zależy końcowy efekt i skuteczność proponowanych rozwiązań. Dobrze przygotowany pozwala zaoszczędzić czas obu współpracującym stronom.

Brief kreatywny bardziej niż brief marketingowy dookreśla cele i grupę docelową udzielając odpowiedzi: jak wybierają konsumenci, co jest dla nich ważne i czym kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dokonując analizy działań konkurencji z punktu widzenia obrazu i zawartych komunikatów można precyzyjnie ustalić insighty, które będą stanowić główną oś konceptów, określaną często jako Big Idea. Pomysł powinien być pełen inspiracji i kreatywnych wizji stając się dialogiem pomiędzy piszącym i czytającym, Kreatywność, to łamanie stereotypów, wykraczanie poza utarte standardy. Tworząc brief kreatywny korzystamy ze wszystkiego, co może pobudzić wyobraźnię ludzi odpowiedzialnych za ostateczny wygląd nowych opakowań. Dobry brief musi popychać markę i jej produkty do przodu, otwierając kolejne drzwi na drodze jej rozwoju.

Sante Ciasteczka Owsiane Sante Ciasteczka Owsiane Sante Ciasteczka Owsiane

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -