Miodowa Wódka
→Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Miód, znany ze swojego leczniczego działania, coraz częściej wykorzystywany jest jako główny składnik nalewek na bazie alkoholu.
Miodowa, to propozycja wódki smakowej, która idealnie spełnia rolę alkoholu do smakowania.
Przystępując do prac nad opakowaniem szukaliśmy charakterystycznych elementów, które opiszą i pokażą produkt we właściwym świetle. Wszystkie moduły stanowią istotne dopełnienie nazwy, podkreślając charakter smakowy produktu. Cała kompozycja wskazuje na wysoką jakość produktu. Również element „plastra miodu” (kształt sześciokąta) był w tym przypadku jak najbardziej na miejscu. Wykorzystanie go idealnie uzupełnia nazwę (Golden Sting), podkreślając charakter wódki miodowej. To jeden z element mnemotechnicznych zwiększający zapamiętywalność marki, pozwalający budować świadomość i wizerunek produktu w umysłach konsumentów.
Nazwa to pierwszy komunikat, rozpoczynający dialog z konsumentem. Czy powinna mieć polskie czy obcojęzyczne brzmienie – to jedno z tych pytań, które nurtuje zarówno marketerów jak i ludzi zajmujących się namingiem. Odpowiedź pozostawiliśmy konsumentom, którzy na podstawie przygotowanych propozycji sami dokonali wyboru.
Wódka dla koneserów dobrego smaku.
Sprawdź nasze inne realizacje
Packaging
Referencje
„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy. Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach. Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”