Masło Delikatesowe Fini, Kingley

Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.

Untitled-2W przypadku masła konsumenci coraz częściej sięgają po produkty najwyższej jakości. Dostrzegli to producenci takich marek jak: President, Kerrygold, Masło fińskie czy mocno reklamowany Lurpak (masło duńskie). Produkty pochodzące z Holandii, Danii, czy Finlandii zyskują uznanie również wśród polskich konsumentów. W przypadku polskich producentów aspirująca nazwa może stać się mocnym argumentem, aby zaistnieć i powalczyć o konsumentów sięgających coraz częściej po produkty z kategorii Premium.
Adresatami nowego masła są konsumenci o dochodach wyższych niż przeciętne, dla których smak masła, wysoka zawartość tłuszczu mlecznego oraz wygody jego użytkowania (łatwość rozsmarowywania) stanowią gwarancję najwyższej jakości.
Naszym zadaniem było wymyślenie odpowiedniej nazwy oraz pokazanie produktu z wyższej półki cenowej (masło Premium).

Splendi – od słowa splendid wspaniały, znakomity, doskonały. Kingly, w dosłownym tłumaczeniu oznacza królewskie. Lusso w języku włoskim znaczy luksus. Fini pobrzmiewa „fińsko”, jednocześnie w języku francuskim oznacza: pełne, kompletne, doskonałe, co może wskazywać na wysoką zawartość tłuszczu (75%).

Siłą proponowanych nazw jest ich emocjonalny charakter, który przywołuje z naszej świadomości pewne skojarzenia. To jeden z niewielu przypadków, gdzie znajomość języka,
z którego się wywodzi się nazwa, nie jest konieczna. Samo brzmienie pozwala na właściwe zinterpretowanie każdej z nich dodając prestiżu produktom występującym pod ich parasolem.

Nazwa to pierwsza informacją tekstowa, jaką rejestruje konsumencka świadomość. Oryginalna i wyróżniająca (Łaciate, Wypasione, Frugo, Black, Tiger, itp.) stanowi
element wolicjonalny, który popycha nas w kierunku danego produktu. Jej interpretacja graficzna oraz cały wizerunek produktu (opakowanie) powinny angażować emocje i wyobraźnię budując obraz produktu w umysłach konsumentów.

Untitled-1

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.
Develey (sosy kanapkowe)
Refresh linii opakowań sosów kanapkowych miał na celu zwiększenie atrakcyjności produktów oraz przesunięcie ich do segmentu Premium.
Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -