Libella Wezyr

Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.

Libella Wezyr

 

Przed przestąpieniem do prac projektowych opakowań (etykiet) dla nowej linii produktów do prania marki Wezyr należało dokonać liftingu, delikatnej modyfikacji istniejącego znaku graficznego (logo) marki.

Wprowadzone zmiany typograficzne (liternictwo) jak i kolorystyczne (czerwony, biały, srebrny) pozwoliły zachować dotychczasową rozpoznawalność znaku zwiększając jednocześnie jego przejrzystość i czytelność.

Kolejnym etapem było znalezienie motywu, elementu graficznego, który informował by o charakterze i przeznaczeniu produktów nowej linii środków piorących. Głównym motywem etykiety jest wizualizacja zachodzących procesów podczas prania.

Przenikające się eliptyczne linie oraz wirujące kule (pęcherzyki tlenu i piany) to graficzna interpretacja reakcji zachodzących podczas uwalniania substancji aktywnych.

Tło etykiety stanowi tkanina, która jednoznacznie komunikuje przeznaczenie produktów (do prania tkanin) zarówno w przypadku żeli, balsamów jak i płynów.

Tkanina oraz wizualizacja procesu prania to elementy wspólne dla wszystkie sześciu produktów wchodzących w skład nowej linii środków piorących marki Wezyr.

Ze względu na trzy kategorie produktowe należało przewidzieć sposób na odróżnienie miedzy sobą; żeli, balsamów i płynów.

Zastosowane rozwiązania sprawiają, że wszystkie produkty linii (8 SKU) tworzy „półkę produktową”, absorbując w ten sposób uwagę odbiorcy.

 

 

Libella Wezyr

Libella Wezyr

Libella Wezyr

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Biedronka Alpini – Czekoladki świąteczne
Słodkie dodatki to produkty, które oprócz swojego przeznaczenia pełnią funkcję dekoracyjnych dodatków dodawanych do świątecznych prezentów.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Referencje

„Uprzejmie informujemy, że Polfrost Internationale Spedition Sp. z o o z siedzibą w Warszawie podjął współprace z firmą Trendmark Piotr Budzyński w zakresie opracowania i wdrożenia nowego serwisu Internetowego dla Naszej spółki.
Jesteśmy w pełni zadowoleni z dotychczasowej współpracy z pracownikami firmy Trendmark oraz osiągniętych efektów ich pracy. W naszej ocenie to firma rzetelna i solidna w zakresie dostarczonych rozwiązań jaki, i sposobu kreowania naszego wizerunku.”

POLFROST SP. Z O.O. -