Libella Wezyr

Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.

Libella Wezyr

 

Przed przestąpieniem do prac projektowych opakowań (etykiet) dla nowej linii produktów do prania marki Wezyr należało dokonać liftingu, delikatnej modyfikacji istniejącego znaku graficznego (logo) marki.

Wprowadzone zmiany typograficzne (liternictwo) jak i kolorystyczne (czerwony, biały, srebrny) pozwoliły zachować dotychczasową rozpoznawalność znaku zwiększając jednocześnie jego przejrzystość i czytelność.

Kolejnym etapem było znalezienie motywu, elementu graficznego, który informował by o charakterze i przeznaczeniu produktów nowej linii środków piorących. Głównym motywem etykiety jest wizualizacja zachodzących procesów podczas prania.

Przenikające się eliptyczne linie oraz wirujące kule (pęcherzyki tlenu i piany) to graficzna interpretacja reakcji zachodzących podczas uwalniania substancji aktywnych.

Tło etykiety stanowi tkanina, która jednoznacznie komunikuje przeznaczenie produktów (do prania tkanin) zarówno w przypadku żeli, balsamów jak i płynów.

Tkanina oraz wizualizacja procesu prania to elementy wspólne dla wszystkie sześciu produktów wchodzących w skład nowej linii środków piorących marki Wezyr.

Ze względu na trzy kategorie produktowe należało przewidzieć sposób na odróżnienie miedzy sobą; żeli, balsamów i płynów.

Zastosowane rozwiązania sprawiają, że wszystkie produkty linii (8 SKU) tworzy „półkę produktową”, absorbując w ten sposób uwagę odbiorcy.

 

 

Libella Wezyr

Libella Wezyr

Libella Wezyr

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.
Masło Delikatesowe Fini, Kingley
Markowe masła wyróżniają się na tle dość tradycyjnej oferty poprzez nowoczesny design.Kształt opakowań, materiały z których zostały wykonane oraz cały wizerunek ustawia jew stosunku do pozostałych o półkę wyżej.
Orzeszki Crispe
Ze względu na różnorodność produktów występujących w linii zastosowano numerację poszczególnych rodzajów i odmian orzeszków.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -