Yamaha

Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Najbardziej skutecznym rodzajem kampanii e-mail marketingowych są wysyłki skierowane do własnego rynku wewnętrznego i to one przynoszą oczekiwane rezultaty. Częścią tego działania jest budowanie własnych baz klientów, które nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcy z czasem staną się ambasadorami naszej marki i sami będą polecać nasze usługi, produkty swoim znajomym.

 

Można wydzielić dwie formy tego typu kampanii e-mail marketingowych z uwagi na ich funkcje.
Pierwsza funkcja to zachęta do podjęcia natychmiastowego działania. Może to być więc mailing sprzedażowy, promocyjny lub nakłaniający do podjęcia innej natychmiastowej akcji takiej jak np. kliknięcie w dany link. Ponieważ kampania wysyłana jest do własnej (a nie kupionej bazy), przygotowanie mailingu wygląda trochę inaczej niż w przypadku kampanii wysyłanej do rynku zewnętrznego a sam przekaz może być personalizowany co znacznie zwiększa jego skuteczność.

 


← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]
X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Sante
Sante jest żywą organizacją, którą tworzą ludzie – jej właściciele i pracownicy i która zależy od ludzi – jej klientów, społeczności, partnerów. Dbając o zdrowie i wszechstronny rozwój firmy, dbamy o dobre relacje w wszystkich obszarach jej działalności.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -