Przyprawy Galateo

Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

galateo

Graficzna interpretacja nazwy producenta oraz propozycje opakowań dla produktów Galateo (nowy gracz na rynku przypraw), stanowiły kolejne wyzwanie dla naszych kreatywnych. Konsekwencją działań było przygotowanie całego portfolio produktowego, które wyróżnia przede wszystkim niska cena i wysoka jakość.

Galateo – popularne przyprawy pełne smaku i aromatu. Ich bezpośrednim adresatem są kobiety praktyczne, dla których elementem wyboru jest jakość za rozsądną cenę. Nie chcą przepłacać, więc poszukują tańszych odpowiedników drogich marek. „Matematyczki”, które starają się dopasować wydatki do swoich domowych budżetów. Im mniejsza zasobność portfela, tym ich „księgowy profesjonalizm” i umiejętność ekonomicznego myślenia rosną.

Charakter i kierunek proponowanych rozwiązań graficznych prezentowanych opakowań był wynikiem zebranych informacji dotyczących produktów oraz ich bezpośredniego adresata (kobiety o średnich i niskich dochodach).

Dobrym pomysłem okazało zaproponowane przez nas przesłanie: „Radość gotowania – oszczędność w portfelu”, które informując o niskiej cenie, pozycjonuje markę Galateo jako jedyną, gwarantującą swoim konsumentom podwójną korzyść.

Zastosowanie odpowiedniej kolorystyki (żółty panel informacyjny) pozwoliło na wyróżnienie poszczególnych linii produktowych od produktów o podobnym przeznaczeniu.

Duży wpływ na ostateczny wygląd opakowań miały przyzwyczajenia konsumentek oraz standardy postrzegania, które ta kategoria produktowa wypracowała sobie na przestrzeni czasu. Odstępstwa od tych zasad mogły by stanowić element dezinformacyjny deprecjonując markę i jej produkty.

 

 

galateo3

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Sante – Sól Morska
Sól, cukier, mąka, kasza, to jedne z tych produktów gdzie, trudno wykazać się kreatywnością pomysłu (jak mogłoby się wydawać) przygotowując opakowania dla powyższych kategorii produktowych.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.

Referencje

” Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą brandingową TRENDMARK w zakresie projektowania nowych oraz redesignu wcześniejszych opakowań naszych produktów.   Firma Trendmark zaprojektowała nam opakowania dla nowych linii produktów piorących „WEZYR” potwierdzając tym samym profesjonalizm i pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.   Uważamy, że firma Trendmark jest rzetelnym partnerem biznesowym.”

LIBELLA -