Przyprawy Galateo

Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

galateo

Graficzna interpretacja nazwy producenta oraz propozycje opakowań dla produktów Galateo (nowy gracz na rynku przypraw), stanowiły kolejne wyzwanie dla naszych kreatywnych. Konsekwencją działań było przygotowanie całego portfolio produktowego, które wyróżnia przede wszystkim niska cena i wysoka jakość.

Galateo – popularne przyprawy pełne smaku i aromatu. Ich bezpośrednim adresatem są kobiety praktyczne, dla których elementem wyboru jest jakość za rozsądną cenę. Nie chcą przepłacać, więc poszukują tańszych odpowiedników drogich marek. „Matematyczki”, które starają się dopasować wydatki do swoich domowych budżetów. Im mniejsza zasobność portfela, tym ich „księgowy profesjonalizm” i umiejętność ekonomicznego myślenia rosną.

Charakter i kierunek proponowanych rozwiązań graficznych prezentowanych opakowań był wynikiem zebranych informacji dotyczących produktów oraz ich bezpośredniego adresata (kobiety o średnich i niskich dochodach).

Dobrym pomysłem okazało zaproponowane przez nas przesłanie: „Radość gotowania – oszczędność w portfelu”, które informując o niskiej cenie, pozycjonuje markę Galateo jako jedyną, gwarantującą swoim konsumentom podwójną korzyść.

Zastosowanie odpowiedniej kolorystyki (żółty panel informacyjny) pozwoliło na wyróżnienie poszczególnych linii produktowych od produktów o podobnym przeznaczeniu.

Duży wpływ na ostateczny wygląd opakowań miały przyzwyczajenia konsumentek oraz standardy postrzegania, które ta kategoria produktowa wypracowała sobie na przestrzeni czasu. Odstępstwa od tych zasad mogły by stanowić element dezinformacyjny deprecjonując markę i jej produkty.

 

 

galateo3

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Popcornowe
Rozpoczęcie prac projektowych poprzedziła dokładna analiza całego portfela produktowego marki, w celu ustalenia charakterystycznych elementów stanowiących o tożsamości marki i jej produktów (DNA marki).
Alpini Friends
Dobre opakowanie to takie, które wyróżnia pomysł. Każde z projektowanych przez nas opakowań ma swoją historię. Ta ze względu na osobisty charakter jest dla nas wyjątkowa.
Absolwent
Wszystkie proponowane przez nas zmiany podążały w kierunku większej przejrzystości i czytelności oraz w stronę uporządkowania wszystkich elementów graficznych.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -