Przyprawy Galateo

Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.

galateo

Graficzna interpretacja nazwy producenta oraz propozycje opakowań dla produktów Galateo (nowy gracz na rynku przypraw), stanowiły kolejne wyzwanie dla naszych kreatywnych. Konsekwencją działań było przygotowanie całego portfolio produktowego, które wyróżnia przede wszystkim niska cena i wysoka jakość.

Galateo – popularne przyprawy pełne smaku i aromatu. Ich bezpośrednim adresatem są kobiety praktyczne, dla których elementem wyboru jest jakość za rozsądną cenę. Nie chcą przepłacać, więc poszukują tańszych odpowiedników drogich marek. „Matematyczki”, które starają się dopasować wydatki do swoich domowych budżetów. Im mniejsza zasobność portfela, tym ich „księgowy profesjonalizm” i umiejętność ekonomicznego myślenia rosną.

Charakter i kierunek proponowanych rozwiązań graficznych prezentowanych opakowań był wynikiem zebranych informacji dotyczących produktów oraz ich bezpośredniego adresata (kobiety o średnich i niskich dochodach).

Dobrym pomysłem okazało zaproponowane przez nas przesłanie: „Radość gotowania – oszczędność w portfelu”, które informując o niskiej cenie, pozycjonuje markę Galateo jako jedyną, gwarantującą swoim konsumentom podwójną korzyść.

Zastosowanie odpowiedniej kolorystyki (żółty panel informacyjny) pozwoliło na wyróżnienie poszczególnych linii produktowych od produktów o podobnym przeznaczeniu.

Duży wpływ na ostateczny wygląd opakowań miały przyzwyczajenia konsumentek oraz standardy postrzegania, które ta kategoria produktowa wypracowała sobie na przestrzeni czasu. Odstępstwa od tych zasad mogły by stanowić element dezinformacyjny deprecjonując markę i jej produkty.

 

 

galateo3

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.
Tuptuś
Czy marce potrzebny jest Brand Hero? W czasach agresywnego marketingu oraz produktów kierowanych do młodszej grupy konsumentów (6 - 12 l.) Brand Hero staje się obowiązkowym element produktu.
Chipsy Loursen
Wyposażenie opakowań w elementy graficzne tworzące oś kreatywną wspólną dla całego asortymentu marki (snacki) to cel, który należało osiągnąć.

Referencje

„Potwierdzamy, iż nasza Firma współpracuje z Trendmark w zakresie przygotowania oraz wysyłek kampanii e-mail marketingowych na rzecz naszej spółki. Trendmark powierzone zadania wykonuje sprawnie i skutecznie, dbając o nasze interesy.   Z satysfakcją potwierdzamy, że współpraca między naszymi firmami układa się na właściwie rozumianych Partnerskich zasadach.  Nasza współpraca pozwala nam szczerze polecić firmę Trendmark jako wiarygodnego i doświadczonego Partnera.”

YAMAHA MIDDLE EUROPE B.V. -