Libella Wezyr

Wezyr to marka produktów do prania. Naszym zadaniem było odświeżenie logo, a następnie zaprojektowanie całej linii produktów.

Libella Wezyr

 

Przed przestąpieniem do prac projektowych opakowań (etykiet) dla nowej linii produktów do prania marki Wezyr należało dokonać liftingu, delikatnej modyfikacji istniejącego znaku graficznego (logo) marki.

Wprowadzone zmiany typograficzne (liternictwo) jak i kolorystyczne (czerwony, biały, srebrny) pozwoliły zachować dotychczasową rozpoznawalność znaku zwiększając jednocześnie jego przejrzystość i czytelność.

Kolejnym etapem było znalezienie motywu, elementu graficznego, który informował by o charakterze i przeznaczeniu produktów nowej linii środków piorących. Głównym motywem etykiety jest wizualizacja zachodzących procesów podczas prania.

Przenikające się eliptyczne linie oraz wirujące kule (pęcherzyki tlenu i piany) to graficzna interpretacja reakcji zachodzących podczas uwalniania substancji aktywnych.

Tło etykiety stanowi tkanina, która jednoznacznie komunikuje przeznaczenie produktów (do prania tkanin) zarówno w przypadku żeli, balsamów jak i płynów.

Tkanina oraz wizualizacja procesu prania to elementy wspólne dla wszystkie sześciu produktów wchodzących w skład nowej linii środków piorących marki Wezyr.

Ze względu na trzy kategorie produktowe należało przewidzieć sposób na odróżnienie miedzy sobą; żeli, balsamów i płynów.

Zastosowane rozwiązania sprawiają, że wszystkie produkty linii (8 SKU) tworzy „półkę produktową”, absorbując w ten sposób uwagę odbiorcy.

 

 

Libella Wezyr

Libella Wezyr

Libella Wezyr

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.
Przyprawy Galateo
Znak „Galateo” tworzą dwa elementy: logo, które jest typowym elementem graficznym oraz typografia – charakterystyczne liternictwo w celu wizualizacji nazwy.
Miodowa Wódka
Oryginalny kształt butelki (forma karafki) oraz charakterystyczny design sprawiają, że produkt ten nie pozostanie niezauważony na wielkiej sklepowej półce.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -