Yamaha

Początki Yamaha sięgają 1887 r., kiedy to Tokurasu Yamaha założył w Hamamatsu firmę Nippon Gakki Company, Ltd. produkującą pianina i organy. Do dziś muzyczne korzenie Yamaha są widoczne w logo firmy przedstawiającym trzy skrzyżowane kamertony.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

Najbardziej skutecznym rodzajem kampanii e-mail marketingowych są wysyłki skierowane do własnego rynku wewnętrznego i to one przynoszą oczekiwane rezultaty. Częścią tego działania jest budowanie własnych baz klientów, które nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcy z czasem staną się ambasadorami naszej marki i sami będą polecać nasze usługi, produkty swoim znajomym.

 

Można wydzielić dwie formy tego typu kampanii e-mail marketingowych z uwagi na ich funkcje.
Pierwsza funkcja to zachęta do podjęcia natychmiastowego działania. Może to być więc mailing sprzedażowy, promocyjny lub nakłaniający do podjęcia innej natychmiastowej akcji takiej jak np. kliknięcie w dany link. Ponieważ kampania wysyłana jest do własnej (a nie kupionej bazy), przygotowanie mailingu wygląda trochę inaczej niż w przypadku kampanii wysyłanej do rynku zewnętrznego a sam przekaz może być personalizowany co znacznie zwiększa jego skuteczność.

 


← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.
Vapiano
Sieć restauracji VAPIANO obejmująca ponad 124 lokalizacje, to innowacyjny światowy koncept serwujący świeże, domowej roboty makarony, ręcznie robione, rozkręcane na oczach gości ciasto pizzy oraz sałatki przyrządzane w otwartej kuchni [...]

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -