Agencja Mienia Wojskowego

Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.

Slide 1
Slide 2

Należy pamiętać, że e-mail marketing nie jest lekiem na całe zło świata – musimy przede wszystkim wiedzieć jakie cele chcemy osiągnąć. Wysyłając newslettery bez konkretnego zamiaru możemy sobie jedynie zaszkodzić a użytkownik odbierze naszą wysyłkę jako SPAM.Najbardziej popularną formą kampanii jest E-mail marketing skierowany do rynku zewnętrznego. Polega on przede wszystkim na wysyłaniu reklam do odbiorców darmowych kont pocztowych. W wielu przypadkach „Odbiorca” nie miał z „Nadawcą” wcześniejszego kontaktu.

 

Oznacza to, że kampania wysyłana jest do baz adresowych nienależących do firmy zlecającej kampanię. W takim wypadku nie należy też personalizować mailingu, ponieważ poziom zdenerwowania i reakcje po otrzymaniu maila z „Witaj Piotr!” mogą przyczynić się do natychmiastowego zgłoszenia SPAMu lub usunięcia wiadomości.

 


← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

E-mail Marketing


X-Trade Brokers
XTB jest europejskim domem maklerskim nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie.
Agencja Mienia Wojskowego
Agencja Mienia Wojskowego jest agendą państwową nadzorowaną przez Ministra Obrony Narodowej. Została utworzona w 1996 roku.
Fraikin
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią [...]

Referencje

„Od dwóch lat  współpracuję z firmą Trendmark w zakresie przygotowania kreacji oraz wysyłek kampanii e-marketingowych na rzecz restauracji Vapiano. Proponowane przez Trendmark rozwiązania i podejście do zadanego tematu są w pełni merytoryczne i profesjonalne.”

RESTAURACJA VAPIANO -