Bakoma Jabłuszko+

Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

bakoma-front2Jak mus, to mus! spróbuj tego musssowo!

Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.

Oprócz funkcji informacyjnej jaką pełni, pozwala budować markom i produktom przewagę konkurencyjną zachęcając swoim wyglądem do zakupu danego produktu.

Nowa strategia produktu zakładała poszerzenie grupy odbiorców musów owocowych. Do chwili obecnej występowały one pod nazwą „BAKUŚ” w trzech odmianach smakowych, adresowanych do młodszego konsumenta. Opakowanie dla tej kategorii produktowej stanowi czteropack. Cztery 100 gramowe kubeczki połączone ze sobą.

Rozszerzenie grupy docelowej wiązało się ze zmianę designu dostosowując jego wygląd do dorosłego konsumenta. Opakowaniem wyjściowym był dwupack (dwa połączone kubeczki), plus kartonowa owijka. Produkt za sprawą nowego designu powinien jawić się konsumentowi jako zdrowy i naturalny bez sztucznych dodatków. Swym wyglądem powinien absorbować uwagę zachęcając do zakupu.

Ograniczyliśmy się do nazwy własnej produktu oraz jej odmian smakowych. Zależało nam aby konsument otrzymał natychmiast informację czym jest produkt kryjący się we wnętrzu opakowania. Elementem wzmacniającym oraz dodatkowym uzupełnieniem nazwy jest hasło sprzedażowe, które swym brzmieniem powinno zachęcać do działania. Ważnym elementem całego komunikatu jest słowo „musowo”,
które w tym kontekście wyróżnia podwójne znaczenie.

Ascetyzm formy graficznej oraz ogólny wygląd opakowania w sposób jednoznaczny informuje wskazując na prozdrowotny charakter produktu.

Przeznaczenie produktów oraz naturalne pochodzenie składników wykorzystywanych przy ich produkcji, mają znaczący wpływ na ostateczny wygląd obecnych opakowań. Coraz częściej nawiązują do produktów farmaceutycznych, które wyróżnia „czystość i oszczędność formy”.

bakoma-front3 bakoma-front4

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.
Bakoma Jabłuszko+
Trudno dzisiaj wyobrazić sobie produkt bez swojego opakowania. W czasach agresywnego marketingu staje się ono ważnym narzędziem w walce o konsumenta.
Alpini Young
Alpini to marka produktów, których podstawowym składnikiem jest czekolada. Kategorie: Milky, Kids, Young, Friends to subbrandy.

Referencje

„Niniejszym potwierdzamy fakt współpracy z firmą Trendmark. Doceniamy przede wszystkim merytoryczne podejście do każdego tematu – podkreślili nasze atuty, przeanalizowali działania konkurencji i dostarczyli nam gotowe rozwiązania webowe zarówno od strony technicznej jak i graficznej, a należy podkreślić, że temat windykacji nie jest łatwym do zobrazowania!”

ICG GROUP -