Granola

To co na pierwszy rzut oka wyróżnia opakowania nowej linii produktowej, to biel jako kolor dominujący oraz niekonwencjonalny sposób wizualizacji wariantów smakowych (owocowy korowód).

sante granola

Inspiracją i natchnieniem do rozpoczęcia prac nad nowa linią opakowań była misja marki, którą najlepiej oddaje jedno krótkie zdanie:

„W zgodzie z naturą”.

…orzech, malina, truskawka i żurawina rozpoczęły swój codzienny owocowy rytuał. Wirowały radośnie pośród szeleszczących, pełnoziarnistych zbożowych płatków, raz po raz otulając się puszystym, mlecznym szalem. Wszystkie razem tworzyły niepowtarzalną symfonię smaków jakby specjalnie skomponowaną na tę wyjątkową okazję.

„Granola” – to nazwa nowej linii płatków śniadaniowych z pełnego ziarna owsa. Tworzą ją cztery warianty smakowe. Brzmienie nazwy to dodatkowy komunikat, informujący konsumenta o konsystencji płatków śniadaniowych, które przybrały kształt chrupiących granulek.
Dominacja bieli (tło opakowania) podkreśla prozdrowotny charakter produktu, wskazując na jego dietetyczną lekkość. Głównymi adresatami są Ci, dla których liczy się zdrowa dieta i zgrabna sylwetka. Czystość formy ułatwia konsumentowi odnalezienie istotnych komunikatów, które budują świadomości i wizerunek linii.

Niekonwencjonalny sposób wizualizacji (demo, prezentacja) zapewnia natychmiastowe odróżnienie całej linii od tych wszystkich opakowań, które na froncie umieszczają miseczki, łyżeczki i pływające po mlecznej powierzchni płatki zbożowe jako „jedyny sposób” przedstawienia produktu.

sante granola

sante granola

sante granola

← Powrót

Sprawdź nasze inne realizacje

Packaging


Ciasteczka Owsiane
Ciastka zbożowe to nowa kategoria w portfolio produktowym Sante - naszym zadaniem było zaprojektowanie całej lini produktów.
Black Stork Premium Vodka
Polish Sophisticated Taste. Polska wódka, polska tradycja, polski smak - to cechy, które należało podkreślić przygotowując projekt opakowania wódki Black Stork.
Bread Chips
Czystość i prostota (bez przerostu treści nad formą) oraz mocny element absorbujący uwagę odbiorcy (nazwa linii) – to cechy, które wyróżniają opakowania nowej linii produktowej marki Obst.

Referencje

„Trendmark cechuje sumienność i odpowiedzialność. To wizytówka Firmy gwarantująca rzetelność wykonania powierzonych zadań. Zdolności organizacyjne i umiejętność sprawnego działania w zakresie tworzenia stron oraz sklepów internetowych potwierdza bogata wiedza zawodowa, doświadczenie oraz dobór odpowiednich narzędzi wykorzystujących możliwości Internetu”

KLIMAT BARTYCKA -